2014. július 27., vasárnap

Egy éves a blog

Drága olvasóim!

Nagyon, de nagyon sajnálom, hogy nem érkeznek a részek. Millió oka van, hiába a nyári szünet, a szabadidő, természetesen van szabadidőm, így tudnám is írni a részeket, de... Mostanában nem úgy mennek a dolgaim, ahogy eddig terveztem, ihletem sincs, nem tudom leírni a gondolataimat. Nem rendelek el szünetet, mert nem tudom mikor tudom majd folytatni, lehet, hogy már rögtön holnap, sose lehet tudni, de kérlek ne haragudjatok rám, lehetetlen kérés, de egy próbát megér.
Amiért ezt a bejegyzést létrehoztam, annak az oka a következő: Egy éves lett a blog!


Nagyon szépen köszönöm Nektek, amiért velem voltatok ebben az egy évben, támogattatok, olvastatok, elviseltetek, tényleg, rengeteget jelent, hogy olyan csodálatos olvasóim vannak, mint Ti! Tudom, nem úgy néz ki, mint aki hálás lenne érte, tekintve, hogy egyáltalán nem haladok a történettel, de valóban boldoggá tesztek, már csak úgy is, hogy itt vagytok! Remélem továbbra is velem tartotok, és talán kihúzunk még egy ilyen évet ezen a blogon. Köszönök mindent! <333
Millió puszi,
Vivian

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a blog igaz csak most találtam rá. Sajnálom hogy nem folytatod mert kiváncsi lettem volna a folytatásra.
    Szia T.

    VálaszTörlés